لطفا شرایط زیر را به دقت مطالعه کرده و سپس موافقت نمایید:

1. قبل از تایید فرم قیمت های هر یک از پنل ها و امکانات و تعرفه های آنها را مطالعه نمایید.
2. جهت خرید خط اختصاصی باید مدارک خود از قبیل تصویر کارت ملی و تصویر قبض یا سند موبایل به نام خودتان یا بستگان درجه یک پس از ثبت نام و پرداخت از طریق پست مدارک ارسال گردد.
3. تمامی پیامک های ارسالی به دقت از سمت مدیریت سامانه مانیتور میشود.
4. ارسال هرگونه پیامک نامتعارف ، پیامک شوخی یا سرکاری ، هرگونه توهین و فحاشی از طریق پیامک، هر گونه پیامک سیاسی و مخل نظم عمومی و خلاف عرف ممنوع بوده و به محض مشاهده مراتب به حراست همراه اول و در صورت لزوم به پلیس فتا ارجاع داده خواهد شد.
5. ارسال هرگونه پیامک پزشکی ، پیراپزشکی ، آرایشی و بهداشتی ، چاقی ، لاغری و... نیازمند دریافت مجوز تبلیغات مربوطه از سازمان نظام پزشکی می باشد.
6. پس از پرداخت مبلغ پنل در صورت انصراف قبل از گذشت یک هفته 20% هزینه پنل به همراه هزینه خط اختصاصی خریداری شده کسر و مابقی مرجوع خواهد شد.
7. در صورت گذشت بیش از 1 هفته از خرید پنل امکان انصراف و بازگشت وجه امکان پذیر نمی باشد.
8. لازم به ذکر است کلیه قیمت های اعلام شده به روز می باشد.


 

1 - تعهدات خریدار
1-1- خریدار مجاز به فروش ترافیک ارسال و دریافت به اشخاص ثالث نمی باشد. بدیهی است در صورت احراز تخلف، سرویس خریدار قطع می گردد و مانده اعتبار خریدار نزد فروشنده کان لم یکن تلقی خواهد شد.
2-1- خریدار تضمین می نماید اعتبار خریداری شده( که به درخواست وی تخصیص داده شده) را تا پایان این قرارداد مصرف نماید. بدیهی است پس از انقضای تاریخ قرارداد، اعتبار تخصیص داده شده کلا استفاده شده تلقی می گردد.چنانچه این قرارداد برای سال بعد تمدید گردد، مانده اعتبار خریدار به دوره بعدی منتقل خواهد شد.
3-1-مسئولیت متن و محتوای پیام های ارسالی در راستای انجام موضوع قرارداد به عهده خریدار می باشد و خریدار، فروشنده را از هر گونه ادعا و شکایتی در این ارتباط مصون و مبری می دارد.
4-1- خریدار نباید نسبت به ارسال پیام های تجاری ناخواسته بدون رضایت قبلی مخاطبان اقدام کند و مسئولیت ارسال هر گونه پیام تجاری برای مخاطبان بدون رضایت قبلی آن ها به عهده خریدار است لذا اگر قانون برای فرستندگان پیام های ناخواسته در صورت عدم رضایت گیرندگان، جریمه هایی پیش بینی نماید خریدار متعهد به پرداخت جریمه در صورت نقض قانون می باشد.
5-1-خریدار موظف می گردد کلیه قوانین و مقررات مصوب که ممکن است در آینده برای ارسال پیام ناخواسته وضع گردد، اجرا نماید.
6-1- چنانچه دریافت کننده پیام ناخواسته، برای دریافت آن متحمل پرداخت شارژ(Receiving Party Pays) شود، خریدار متعهد به جبران آن می باشد.
7-1-خریدار مجاز به ارسال پیام به صورت ناشناس نمی باشد.( پیام ناشناس پیامی است که گیرنده آن در زمان دریافت قادر به شناسایی هویت فرستنده آن نباشد.) خریدار موظف است هویت شخص ارسال کننده را اعم از حقیقی و حقوقی احراز نماید تا در موقع لزوم امکان شناسایی و معرفی به مراجع ذیصلاح وجود داشته باشد.
تبصره 3: مسئولیت کلیه عواقب ارسال پیام ناشناس که نتیجتا باعث وارد آمدن خسارت یا اعمال جریمه از سوی اپراتورهای تلفن همراه یا مرجع قانونی به فروشنده گردد به عهده و متوجه خریدار است و فروشنده از این بابت مصون و مبری می باشد.
8-1- خریدار در ارسال پیام های تجاری نباید از Headerهای فریبنده جهت مخفی نمودن هویت خود استفاده نماید. همچنین نباید از عناوین اشتباه و یا گمراه کننده استفاده کند.
9-1-محتوای پیام ارسالی می بایست با هر یک از اصول پنج گانه زیر مطابقت داشته باشد.
الف) با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و تضاد نباشد.
ب) باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.
پ) مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
ت)به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند.
ث) با سیاست های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد.
10-1- خریدار موظف است ضوابط، استانداردها و دستورالعمل هایی که از طرف فروشنده به وی ابلاغ می گردد، رعایت نماید.
11-1- خریدار موظف به رعایت قوانین دولت الکترونیک از قبیل قوانین امنیت اینترنت، قوانین سیستم های اطلاعاتی کامپیوتر PRS و قوانین محرمانگی اینترنت باشد.
12-1- فروشنده حق دارد در صورت لزوم و یا بنا به درخواست مراجع قانونی و بازرسی مطابق ضوابط، اقدام به آشکار نمودن پیام ها و مسدود نمودن آن ها قبل از ارسال به مخاطبان نماید. در چنین مواردی خریدار، فروشنده ار از هر گونه ادعا و شکایتی مصون و مبری می دارد.
13-1-در صورتی که به علت بروز مشکلات یا شرایط بحرانی و یا از سوی اپراتورهای تلفن همراه و یا مراجع ذیصلاح قانونی، فروشنده مجبور به وضع محدودیت هایی در زمانبندی انتقال پیام ها و یا قطع سرویس خریدار شود، خریدار ضمن پذیرش شرایط بروز یافته موظف به رعایت زمانبندی و شکیبایی تا برقراری مجدد سرویس ها می باشد.

2 - تعلیق قرارداد
1-2- خریدار یا فروشنده می توانند با یک اعلام کتبی به یکدیگر در هر زمانی که ضرورت تشخیص دهند( طی مدت قرارداد) و با رعایت فاصله زمانی 15 روزه تمام و یا بخشی از فعالیت خود را به حالت تعلیق در می آورند.
2-2-طرفین قرارداد با دریافت اعلامیه رسمی تعلیق، فورا انجام تعهدات را به حالت تعلیق در می آورند.
3-2-با تعلیق انجام تعهدات، فروشنده این حق را دارد که درخواست جبران هزینه هایی را بنماید که قبل از زمان تعلیق انجام داده است و خریدار نیز موظف است ظرف مدت یک هفته نسبت به پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نماید.
4-2-چنانچه تعلیق انجام تعهدات بیش از یک ماه به طول بیانجامد فروشنده این حق را خواهد داشت که قرارداد را فسخ نموده و فقط مانده اعتبار خریدار را به وی عودت نماید.
5-2-طرفین قرارداد با یک اعلام کتبی 15 روزه می توانند انجام تعهدات را از سر بگیرند.

3 - فورس ماژور
حوادث غیر مترقبه به وقوع حوادثی مانند سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی و امثالهم که ایجاد و دفع آن خارج از حیطه و اقتدار انسان باشد اطلاق می گردد. در صورت حدوث آن و یا بروز حمله نظامی به کشور هر یک از طرفین و یا کشورهایی که تجهیزات سرویس دهی فروشنده در آن ها مستقر است، می بایست ضمن اعلام مراتب مزبور به طرف دیگر، ظرف مدت 15روز از تاریخ وقوع حوادث ذکر شده نسبت به تمدید یا فسخ قرارداد، توافق نماید.
در حالت فورس ماژور هیچ یک از طرفین حق هیچ گونه ادعایی نسبت به یکدیگر نخواهند داشت. در صورت عدم اعلام و توافق فوق الذکر ظرف مدت تعیین شده،کلیه مسئولیت ها و جبران هزینه ها و خسارات وارده بر طرف دیگر به عهده متخلف از این ماده می باشد .